Translate

יום שבת, 8 בדצמבר 2012

אתה גדול עלי

לא נראה לי שזה אפשרי
מה לא?
אתה גדול עלי
אני גדול? עליך?
אתה מבין למה אני מתכוונת...
לא, אני לא מבין למה את מתכוונת
אתה עושה את עצמך
אז את אומרת שהחליפה גדולה עלייך
כן
אז מדוע את מתלבשת בבוטיק שלי ארבע שנים?
לא יודעת
ל א  י ו ד ע ת, זה מה שיש לך להגיד?

באמת לא יודעת?

כן, אני מאמין לך ילדה טובה...את מאמי

ומה עוד נהיה לך גדול בחיים?

לא יודעת - אולי זה משהו שהיה ואתה יודע איך אומרים...

את מתכוונת למשהו המיוחד שריצד לך מול העיניים

כן משהו כזה...

אפשר לקרוא לילד בשמו?

כן אתה יכול לקרוא לו...

את אומרת שזה כמו קסם שהיה ונגמר?

אהה...כן -ממש כך...איך שתמיד אתה יודע למצוא את המילים הנכונות...
ואיך שתמיד אתה יודע לנסח טוב ממני את מה שאני לא מסוגלת להגיד...

וזה כל מה שיש לך להגיד...
כן
ככה כזה קריר אחרי כל ה...

ככ...כן

את מגמג..מ..ת

ככ...ןן

אוקי - לילה טוב שיהיה-ביי

היי...
מה?

למה ככה?

חחח

למה צוחק?

חחח...שלושה ימים בסיני...חחח

חשבתי לי אתה יודע, היה לי זמן כזה לחשוב

אהה, מבין...אהה

ביי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה