Translate

יום שבת, 8 בדצמבר 2012

לא טוב לשכוח מהיכן באת

זמנית זה נגמר
רק נדמה שזה נגמר
אבל לא
זה לא נגמר-אפילו שזה נראה כך
מחר עוד תדעי שזה לא כמו שחשבת
מחר עוד תביני ששום דבר לא נגמר
מחר עוד תרגישי את שמעולם לא הרגשת
כי אני כאן
עודני כאן ממתין למחר בסבלנות אין קץ
והמחר הוא יגיע ואז תדעי שדבר באמת לא נגמר
עכשיו את מתחפרת במחשכי המחתרת כאילו דבר לא היה
אבל מחר חמודה הוא יגיע
והוא יגיע גם אם לא נרצה
וכשהמחר יגיע ויכריז אני כאן, אז תביני שהגיע הרגע שלי המיוחד
הרגע שלי ואולי גם הרגע שלך
עד אז נשמה טובה
עד אז נשמה יפה
עד אז אני בטוח ששכחת
אבל נדמה שבמחר לכשיגיע אצליח לעורר את זיכרונך השוכח המתעלם המתכחש
ופתאום יקירה הכל יצוף ויעלה כמו גל ענק
ופתאום את תגלי שדבר באמת לא נשכח
כן נשמה...זו הבטחה
זוכרת שהמילה שלי אינה קלה
זוכרת משהו
זוכרת מה זאת הבטחה
זוכרת
לא חשוב נשמה
הכל נמס כמו חמאה בשמש הלוהטת
הכל התקרר וקפא כמו הקרחונים בצפון
אבל אני כאן זוכר
אני כאן יודע
אני לא שוכח
וממתין לרגע
ממתין למחר
והוא יגיע נשמה טובה
הנה הוא בא...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה