Translate

יום שבת, 8 בדצמבר 2012

אם יש אהבה

תמיד חשבתי שאני יודע יותר
תמיד האמנתי שעכשיו אני יודע יותר מאתמול
האמנתי למשל שאני יודע מה זאת אהבה

היו לי כל מיני ואני מתכוון באמת לכל מיני
היתה לי ההיא שפעם התלהבתי ממנה כל כך כי היתה כל עולמי
למחרת הספקתי לשכוח ממנה כי היתה לי מישהי שחורה
ככה החיים רצים מול העיניים כמו סרט מהיר של צ'פלין
ואז מישהי מוזרה קופצת לעגלה הפתוחה שלי
ואני לא מתרגש במיוחד אבל בסוף מתגרש

אולי אני משונה -
ואם כן אז ביחס למה?
העיקר שאני עכשיו עם הילדה היפה המפתה
חגיגה לעיניים פאר לאוזניים
והיופי נשפך ונמזג ומחבק אותי עם דמעות של ילדה

בסוף היא ברחה...נמלטה
לא ממני - מעצמה
ואני השתגעתי
כן השתכרתי
אפילו נפלתי על הכביש

אבל כשפגשתי אותך זה היה אחרת
לא יודע להסביר
לא בגלל היופי
לא בגלל הגובה
לא בגלל המשקל
לא בגלל הבגדים
לא בגלל הצבע
לא בגלל השכל
אפילו לא בגלל הלב

אבל הסתבר לי שהכל קרה בגלל הגומות שלך
אחר כך גיליתי שיש שם גם זוג עיניים מיוחדות
לאט לאט גיליתי את האוזניים

היה גם צוואר
היו גם זרועות
אוהו איזה זרועות
אוהו איזה מגע
אוהו מה יש לי לומר
הכל מתעצם לי ונהיה לי גדול
אני רק יודע  עכשיו ואתמול
אני יודע שעל הכל אני מוותר
רק לרגע אחד שיהיה
רק לרגע הזה שיקרה
לגעת בגומותיים
להביט בעיניים
להעביר אצבע קלה בזווית השפתיים
ולשתוק ולהיזהר מלהגיד שזאת אהבה

אז מה זה?
מה זה משנה מה זה...
  
 


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה