Translate

יום שלישי, 15 בינואר 2013

דינמיקה

...מאחורי החושך
הרגעים שלי נעלמים לי מבין האצבעות
העברית נשחקת, מתפוררת- אין שומר
מחזור אחד נסגר מחזור חדש נפתח
כולם מבולבלים בתוך כולם
לא מעשן יותר- זה כבר טוב
זה טוב לי
זה טוב גם לסביבה
לא נוהג יותר-זה כבר טוב
זה טוב בשבילי
זה טוב גם לאחרים

היתה לי אהבה והיתה לי עוד אהבה ועוד
ואהבה ראשונה נגמרה
ואהבה שניה נגמרה גם
ואהבה שלישית גם נגמרה
והרביעית והחמישית והשישית והשביעית ודי

אולי אין לי רישיון לאהוב
אולי נכשלתי בטסט בגלגול המטופש ההוא
בינתיים נהיה לי שקט
והעברית משודרגת
ומשחקים באותיות של המילים
ומעוותים את הצורות
וכל מה שנשאר מהשפה שלנו זו ערימת גרוטאות מתחלדות


...שקט לבן
 משתרך מאחורי גבי
אני ממשיך לנקד נקודות המשך
מאחורי הפרודות מתאדות
נקודות חלליות מתפוגגות אל עצמן
צורות חדשות בלתי מוכרות
צורות מתחדשות בין ישנות
צורות עייפות נדחקות בפינות
מתפוררות נסדקות מתקלפות

אנשים חיים באשליות
נוגעים זזים מטפסים ויורדים
צועקים שרים ויורקים
יושבים אוכלים ומזיעים
אנשים מתפללים
אנשים מעוותים
אנשים לובשים חיוכי מסיכות
הם גמורים

מפעלי סוכר מתנקזים לנחל אכזב
כל הלבן מסונתז
כל הכיתות מכופפות
כל הכתות משוגעות
כל החוגים מעוגלים
כל הקבוצות מקבצות
כל המורים עפיפונים
כל המנהיגים שוקעים

זמן השקיעה הגיע
הזמן מצהיב על המדף
קרן שמש מטיילת לבד מחפשת בן זוג
עלה ירוק של פעם מתגעגע לבית
קליפת עץ הגזע מתחממת ברוח
שמים גזורים בצבע מרוח מעל שחף כחול
סלע פרום כמו חול של שבת 
כמו שום דבר
כמו האנשים שהיו אתמול ואינם מחר           



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה