Translate

יום שישי, 12 באוקטובר 2012

מפקד סיירת מטכ"ל דורון אביטל - המנהיג!

ד"ר דורון אביטל

מפקד סיירת מטכ"ל לשעבר

דורון אביטל נולד ב-22 בינואר 1959 בבוסתן הגליל שבגליל המערבי. לדורון אביטל היסטוריה קרבית מפוארת: מפיקוד על פלוגת צנחנים מובילה במלחמת שלום-הגליל, דרך שנות פיקוד על מבצעים מורכבים בסיירת מטכ"ל ועד לפיקוד בשנות ה 90 המוקדמות על ה"יחידה". תקופת פיקודו נרשמה כאחת המורכבות והמעצבות ביותר בהיסטוריה של הסיירת. במהלך שירותו הצבאי זכה דורון אביטל באותות ופרסים רבים ונחשב כמי שעצב תפיסת עולם כוללת אודות אסטרטגיה ופיקוד בקרב ובמבצעים מיוחדים, המהווה עד עצם היום הזה נקודת ייחוס מובילה עבור מפקדים ביחידה ועבור בכירים במערך הביטחוני המסווג בכלל.
עם סיום תקופת הפיקוד על היחידה, כשהוא מצוייד במכתב המלצה מידיו של ראש-הממשלה דאז יצחק רבין, נחת דורון אביטל באוניברסיטת קולומביה בניו-יורק, שם השלים לאחר שנים אחדות את עבודת הדוקטוראט שלו בתחום הלוגיקה והפילוסופיה. במהלך לימודיו באוניברסיטת קולומביה זכה למענק מחקר יוקרתי מהאוניברסיטה, וכמו-כן לימד לוגיקה, רציונאליות וקבלת החלטות. דורון אביטל מחזיק בתואר ראשון במתמטיקה ובמדעי המחשב, ובתואר שני בהצטיינות יתרה בהיסטוריה ובפילוסופיה של המדעים מאוניברסיטת תל-אביב.
בשובו לארץ מילא דר' דורון אביטל שורה של תפקידים בכירים באקדמיה בישראל: באוניברסיטת תל-אביב, עמד בראש בית-הספר לניהול היי-טק על שם ז'ורז' לוואן, בפקולטה למִנהל, ואחר-כך ייסד את מכון בר"מ לטכנולוגיה וחברה ועמד בראשו. כעת הוא משמש כעמית מחקר בכיר במכון זה. באוניברסיטה העברית מילא דר' אביטל את תפקיד היוקרתי של המנהל הכללי של בית-הספרים הלאומי.
בצד עיסוקו האקדמי, בחר דורון אביטל לשוב לחיי המעשה והוא ממלא כיום תפקיד של שותף-יועץ בקרן הון הסיכון המובילה אווגרין, תוך התמחות בתחום השקעות בטכנולוגיה מתקדמת בשלבים המוקדמים של הפיתוח.

ד"ר דורון אביטל - ראיון 'בחוצה ישראל' עם רינו צרור - חלק א



ד"ר דורון אביטל - ראיון 'בחוצה ישראל' עם רינו צרור - חלק ב



ד"ר דורון אביטל - ראיון 'בחוצה ישראל' עם רינו צרור - חלק ג

 

ד"ר דורון אביטל - מוסר במלחמה עם אסא כשר - חלק א


ד"ר דורון אביטל - מוסר במלחמה עם אסא כשר - חלק ב


ד"ר דורון אביטל - מוסר במלחמה עם אסא כשר - חלק ג


ד"ר דורון אביטל - דיון בערוץ הכנסת - חלק א


ד"ר דורון אביטל - דיון בערוץ הכנסת - חלק ב


ד"ר דורון אביטל - דיון בערוץ הכנסת - חלק ג

אדם משכמו ומעלה אשר פעל רבות ועודינו פועל למען המדינה - לעילא ולעילא.
ד"ר דורון אביטל הוא המנהיג הנכון! בזמן הנכון! במקום הנכון! להחזיק במושכות המדינה!
הוא כי אין אחר !!!





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה